سوالات متداول

اگر پاسخ خود را در میان سوالات زیر نیافتید ، سوال خود را از ما بپرسید ، در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

آیا محصولات گالری هفت گوهر اصل و معدنی هستند ؟ چه تضمینی وجود دارد؟

تمامی محصولات موجود در  گالری هفت گوهر  یا توسط گوهرتراشان این مجموعه، صفر تا صد از سنگ خام تراشیده شده یا از منابع معتبر خریداری شده و به همراه فاکتور و کارت ضمانت مادام العمر به مشتری تقدیم میشود . این کارت به مشتری این امکان را میدهد هر زمان که اصل بودن کالای دریافتی زیر سوال برود از طریق ارتباط با بخش پشتیبانی تقاضای عودت وجه بی قید و شرط نماید همچنین امکان صدور شناسنامه معتبر برای تمامی محصولات وجود دارد که از طریق بخش پشتیبانی میتوانید درخواست صدور شناسنامه نمایید(هزینه صدور شناسنامه به عهده مشتری میباشد)

نحوه سفارش چگونه است؟

بعد از انتخاب کالای مورد نظر گزینه افزودن به سبد خرید را انتخاب نمایید سپس وارد سبد خرید خود شده گزینه ادامه جهت تسویه حساب کلیک نمایید . در این لحظه اگر کاربر مهمان باشید ابتدا وارد صفحه عضویت یا ورود میشوید. اگر قبلا در سایت حساب داشتید اطلاعات حساب خود را وارد کنید و دکمه ورود را بزنید اما اگر تابحال حساب ایجاد نکرده اید گزینه ثبت نام را انتخاب نمایید و بعد از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز گزینه ثبت نام را بزنید تا ثبت نام شما با موفقیت انجام شود. بعد از ثبت نام  ، بصورت خودکار به صفحه تسویه حساب وارد میشوید در آنجا اطلاعات صورت حساب و حمل و نقل را به طور کامل وارد کنید و سپس پرداخت را انجام دهید.

اگر در هریک از این مراحل با مشکل مواجه شدید از طریق پایین همین صفحه (پشتیبانی) با ما در تماس باشید.

نحوه حمل و نقل و ارسال کالا چگونه است؟

در حال حاضر تمامی سفارشات از طریق پست پیشتاز(برای کل ایران) و پیک موتوری (ویژه شهر شیراز) ارسال میشود و مشتری میتواند موقعیت سفارش را پیگیری نماید.

چطور کالای خریداری شده را پیگیری نمایم؟

بعد از ثبت سفارش پیامکی با محتوای سفارش شما ثبت شد دریافت خواهید کرد بعد از آن میتوانید با مراجعه به حساب کاربری خود ، بخش سفارشات من از وضعیت آماده سازی و حمل و نقل آن اطلاع یابید ، همچنین بعد از تحویل سفارش به پست پیامکی حاوی کد رهگیری پستی برای شما ارسال خواهد شد. بعد از دریافت  پیامک حاوی کد رهگیری ، این کد از طریق حساب کاربری بخش سفارشات من نیز قابل مشاهده خواهد بود که میتوانید با استفاده از آن مرسوله خود را از طریق سایت اداره پست رهگیری نمایید. در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال میتوانید با شماره 09175851466 تماس حاصل فرمایید.

شرایط عودت کالا و دریافت وجه چیست؟

بعد از دریافت محصول توسط مشتری این امکان برای ایشان وجود دارد که در صورت وجود مشکل در کالا تا 7 روز اقدام به عودت کالا و تقاضای بازگشت وجه نماید.

دلایل قابل قبول جهت عودت کالا عبارتند از:

1.کالا بطور سالم به دست مشتری نرسیده و آسیب دیده باشد.

2.کالا اشتباهی ارسال شده باشد.

3.کالا با تصویر و مشخصات همخوانی نداشته باشد(این مورد مربوط به کالاهای تک نسخه میباشد، کالاهایی که تعداد زیادی از آن ها موجود است به دلیل اینکه سنگها کاملا طبیعی بوده و هر کدام بافت و طیف رنگی متفاوتی دارد ممکن است کمی با عکس تفاوت داشته باشد)

همچنین کارت ضمانت مادام العمر جهت تضمین اصالت کالا به مشتری تقدیم میشود و ایشان میتواند خارج از محدودیت 7 روزه و بصورت مادام العمر  هرگاه اصالت کالا زیر سوال برود از  طریق بخش پشتیبانی  درخواست بازگشت وجه نماید.

تراش بصورت سفارشی هم انجام میدهید؟

بله ، گالری هفت گوهر سفارشات تراش به شکل سفارشی و دلخواه را نیز میپذیرد اگر قصد سفارش تراش دارید لطفا این صفحه را مطالعه و اقدام به ثبت سفارش فرمایید.

راهنمای تراش سفارشی

پشتیبانی

از ما بپرسید